Wij zijn serious about games.
337921
Impact Counter
We beginnen niet bij het begin
Sinds we onze studio zijn gestart in 2004, hebben we niet stilgezeten. Ondertussen hebben we meer dan 100 verschillende formats en meer dan 25 verschillende escaperooms gerealiseerd. We hebben ruim 300.000 mensen onze spellen zien spelen en één ding is zeker: van elk ontwerp leren we meer. Dát is onze ervaring.
Onze Missie
Spelen is verbindend, verrassend, inzichtelijk. Games bieden een natuurlijke manier van leren: leren door te doen, leren door te ervaren, leren door avontuur. Games en hun epische verhalen zorgen voor betekenis, inzichten en een ander perspectief.
Daarom nemen we bij Living Story games serieus: een serious game verbindt je met jezelf, met anderen om je heen en met nieuwe kennis, waarden, vaardigheden en talenten. We hebben invloed op het leren door het leuk, interactief en zinvol te maken voor mensen en hun organisaties verspreid over de hele wereld.
Het Kabouterhuis
Het Kabouterhuis was genomineerd bij de Museums & Heritage Awards 2022 in de categorie Best use of Digital – Interational

Innovate!
Onze serious game Innovate! was genomineerd als finalist tijdens de Gamicon Gamification Awards in 2019,

Culture Schock
Culture Shock won de Gamification Europe Outstanding Gamification Award for Diversity and Inclusion in 2018.
