LOADING...

Onze Impact

Onze ambitie

Wij zijn serious about games.
In de komende tien jaar willen we een impact hebben gemaakt op 1.000.000 mensen met onze serious games, game-based learning en ecaperooms.

337921
Impact Counter

We beginnen niet bij het begin

Sinds we onze studio zijn gestart in 2004, hebben we niet stilgezeten. Ondertussen hebben we meer dan 100 verschillende formats en meer dan 25 verschillende escaperooms gerealiseerd. We hebben ruim 300.000 mensen onze spellen zien spelen en één ding is zeker: van elk ontwerp leren we meer. Dát is onze ervaring.

Onze Missie

Spelen is verbindend, verrassend, inzichtelijk. Games bieden een natuurlijke manier van leren: leren door te doen, leren door te ervaren, leren door avontuur. Games en hun epische verhalen zorgen voor betekenis, inzichten en een ander perspectief.
Daarom nemen we bij Living Story games serieus: een serious game verbindt je met jezelf, met anderen om je heen en met nieuwe kennis, waarden, vaardigheden en talenten. We hebben invloed op het leren door het leuk, interactief en zinvol te maken voor mensen en hun organisaties verspreid over de hele wereld.

Het Kabouterhuis

Het Kabouterhuis was genomineerd bij de Museums & Heritage Awards 2022 in de categorie  Best use of Digital – Interational

Innovate!

Onze serious game Innovate! was genomineerd als finalist tijdens de Gamicon Gamification Awards in 2019,