The Hunt is een formulebrede campagne, gericht op vergroting van klantgerichte / commerciële activiteiten van winkelmedewerkers.

In The Hunt, geïnspireerd op ‘s wereld eerste Internet Reality TV crossover De Hunt, hebben winkelmedewerkers van grote retailketens de missie om de Mystery Man te ontmaskeren. De Mysteryman reist gedurende een periode van 6-8 weken door Nederland en bezoekt dagelijks winkelfilialen. Élke klant kan de Mystery Man zijn. Door het uitvoeren van een bepaalde actie, het noemen van een speciaal codewoord (De Huntcode), of door hem actief iets te verkopen, ontmaskeren ze de Mystery Man. De winkel die gedurende de actie het vaakst de Mystery Man ontmaskert wint. The Hunt maakt intensief gebruikt van internet en social media voor een maximale betrokkenheid van alle partijen: winkelmedewerkers & filialen, de Mystery Man (een grote groep ervaren Mysteryshopping onderzoekers), het uitvoerende projectbureau, en de opdrachtgever.

The Hunt is is uitgevoerd voor oa Halfords en Tempo Team.

Article about The Hunt

 

 

Related Projects